hypraa
منتدى هيبرا يرحب بكل الزوار ..... عيييش حياتك وهيبرها ..... يتوجب عليك التسجيل اذا لم تكن من اعضاء هيبرا.... اوعى تتردد فى تسجيلك ... عيش حياتك وهيبرهاااا

لكل واحد بيبهمو هدف هيبرا الرئيسى ( نكون اخوات ) Dddddsq
hypraa
منتدى هيبرا يرحب بكل الزوار ..... عيييش حياتك وهيبرها ..... يتوجب عليك التسجيل اذا لم تكن من اعضاء هيبرا.... اوعى تتردد فى تسجيلك ... عيش حياتك وهيبرهاااا

لكل واحد بيبهمو هدف هيبرا الرئيسى ( نكون اخوات ) Dddddsq
hypraa
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

hypraa

أحلى شباب واحلى بنااات فى هيبرااااااااا

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

كل عام وانتم بخير .... انتظروا مفاجأاات هيبرااااا قريبا .... انتظروا المواضيع الحصرية والتجديد فى شكل واسلوب المنتدى .... مع هيبرا عيش حياتك وهيبرهااا

(هذه المجلة اشراف وتصميم م/ عمرو سيف *حميع الحقوق محفوظة لمنتدى هيبرا* )

لكل واحد بيبهمو هدف هيبرا الرئيسى ( نكون اخوات )

كاتب الموضوعرسالة
admin
Admin
admin

open talk : رمضااااان كريم

لكل واحد بيبهمو هدف هيبرا الرئيسى ( نكون اخوات ) Empty
مُساهمةموضوع: لكل واحد بيبهمو هدف هيبرا الرئيسى ( نكون اخوات )   لكل واحد بيبهمو هدف هيبرا الرئيسى ( نكون اخوات ) I_icon_minitimeالجمعة سبتمبر 04, 2009 11:12 pm

لكل هقول اخواتى زى ماتعودت فى هيبرا
انا ياجماعة عامل التوبيك ده مخصوص عشاااانكم وانا مش هتكسف انى اتكلم فى التوبيك ده
لانى وبصريح العبارة عمرى ماعاملت حد ع انى ادمن وهوا ميمبر ( لا كلنا اخوات )
فيه ياجماعة حاجة اتقالتى وانا مش هنكسف اقولها ممكن غيرى يرفض انو يقولها بس انا بعتبركو اخواتى
واحد جه قالى ( انت كرهتنى فى هيبرا ) هوا واحد بس الكلمة خلتنى مانامش وافكر فى حاجة هل فعلا انا كرهتو فى هيبرا وهل من مصلحتى انى اكرهو فى حلمى يعنى لو مثلا انا بعمل حاجة كبيرة بالنسبة ليا ع الاقل
هل هكره الناس فيها من مصلحتى ده ؟؟؟؟؟؟
اولا ياجماعة انا نفسى اوضحلكم حاجة

انا عمرى مانسيت فضل كل واحد دخل على هيبرا او كتب مساهمة او حتى كومنت وبعترف بفضلكم جميعا
وبعترف ان كلنا اساس واحد لبناء واحد هوا هيبرا وبشكر اى واحد دخل وساعدنا وعمل كدة
ثانيا
ياجماعة كان من نصيبى وقدرى انى اكون اسمى الادمين لكن انا شريف ابراهيم 2 اسنان المنصورة
يعنى مابحبش اتعامل ع انى ادمن واظن ده واضح فى مساهماتى ومنتديات تانية كتير الادمن فيها بيبقى فوق انو يكتب حاجة ( انا عمرى ماحبيت الاسلوب ده ) انا زيي زي اى عضو ع المنتدى بهزر وبحب الناس واجتماعى جدا
ثالثا
اانا يمكن اكون عدد مسهاماتى قليلة شوية ويمكن فيه ناس اعلى منى بكتير وبعترف بفضلها فى بناء هيبرا
رابعا
انا ياجماعة المنتدى مش ماشى لوحدو كدة لا بيخضع لشركة تانية اسمها يوح والشركة دى مش نايمة ولا حاجة لا دى شركة محترمة وظيفتها انها بتابع المنتديات ع حسوب الشروط الدولية ل FAQ بتاع السايتس
يعنى ممنوع حاجة تسئ لاى دين او عرض او ممنوع حاجة تضر باسم الشركة دى روابط مش شغالة يعنى
خامسا
المنتدى ده اللى قال انى كرهتو فيه بيقول بسبب ان عدد مساهماتو بيقل ( انى بمسحه بمعنى اصح )
لكن يعنى انا من مصلحتى انى امسحو وافضى المنتدى ولا املاه
زى ماقولت قبل كدة ان شركة أحلى منتدى بتعمل مايسمى بالتهذيب التلقائى
وده اسم الموقع
https://www.ahlamontada.com/
ممكن اى عضو يدخل ويسجل ويدخل ع قسم المساعدة ويسأل عن التهذيب التلقائى
كلمة اخيرة
لو كل واحد فينا فكر ان التانى مش عاوزو ع المنتدى يبقى كدة للاسف ماحققناش حاجة ولا فيه حاجة اتحققت
قبل كدة انا بقول لواحد انا مابكسبش فلوس من المنتدى ده يعنى انا بعمل كل ده عشان خاطر غيرى
رد عليا بيقولى ( مانت هتكسب بعدين ) زعلتنى الكلمة دى لانى وربنا يعلم انا عامل المنتدى ده لا فى مخى فلوس ولا ابقى مشهور لان دول نعمتين واكتسبتهم قبل كدة سواء فلوس او شهرة فى تعليمى فكل غرضى ع المنتدى ده انو كلو يدخل يسامح بعضو ومافيش حاجة اسمها حد قاعد للتانى او بيكرهه وانا من اكبر احلامى مش اننا نزيد ونكبر لا انا اكبر احلامى لو يكون مثلا ع المنتدى 10 بس عارفين معنى الاخوة بجد
لو كلامى غلط قولو بحب اعرف رأيكم
اااااااسف انى طولت عليكم بس لو انا غلطاااان فى اى حاجة يبقى هاكون اسف للى غلطانلو بس عاوزكم تعرفو ان حلمى ع المنتدى ده اننا نحب بعض مش نكبره انا ممكن اكتفى ب 10 بس بيحبو بعض والحمد لله بفضلكم بقينا 80 ومنتدانا مفتوح للى عاوز يحب الناس بجد اما الى عاوز غير كدة فانا وبالنيابة عن كل اخواتى فى هيبرا بقولو احنا اسفين هنا مكان لاخوات وبس
member / SHERE

https://hypraa.yoo7.com

لكل واحد بيبهمو هدف هيبرا الرئيسى ( نكون اخوات )
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» لكل واحد بيبهمو هدف هيبرا الرئيسى ( نكون اخوات )
» لاعضاء هيبرا وبس حصريا شعارات هيبرا الجديدة
» ماذا تفعللى لو انك ولد ليوم واحد؟ وماذا تفعل لو انك بنت ليوم واحد؟
» جميع افلام فان ديزل حصريا لاعلي هيبرا
» جميع البومات تامر حسني حصريا علي هيبرا