hypraa
منتدى هيبرا يرحب بكل الزوار ..... عيييش حياتك وهيبرها ..... يتوجب عليك التسجيل اذا لم تكن من اعضاء هيبرا.... اوعى تتردد فى تسجيلك ... عيش حياتك وهيبرهاااا

نشرة أخبار هيبرااااااااا Dddddsq
hypraa
منتدى هيبرا يرحب بكل الزوار ..... عيييش حياتك وهيبرها ..... يتوجب عليك التسجيل اذا لم تكن من اعضاء هيبرا.... اوعى تتردد فى تسجيلك ... عيش حياتك وهيبرهاااا

نشرة أخبار هيبرااااااااا Dddddsq
hypraa
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

hypraa

أحلى شباب واحلى بنااات فى هيبرااااااااا

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

كل عام وانتم بخير .... انتظروا مفاجأاات هيبرااااا قريبا .... انتظروا المواضيع الحصرية والتجديد فى شكل واسلوب المنتدى .... مع هيبرا عيش حياتك وهيبرهااا

(هذه المجلة اشراف وتصميم م/ عمرو سيف *حميع الحقوق محفوظة لمنتدى هيبرا* )

نشرة أخبار هيبرااااااااا

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
admin
Admin
admin

open talk : رمضااااان كريم

نشرة أخبار هيبرااااااااا Empty
مُساهمةموضوع: نشرة أخبار هيبرااااااااا   نشرة أخبار هيبرااااااااا I_icon_minitimeالخميس سبتمبر 03, 2009 10:01 am

الساده والسيدات الشباب مكنكم والبنات اعضاء منتدي
هيبراا

الأعزاء

نقدم لكم موجز الانباء

تم الكشف عن عصابه جديده تدعو بانها حلاله المشاكل والعقد والكلكيع والقبض علي الحرميه فقط واعمال السرقه ورئيس العصابه طلع مفتش اسمه كرومبو وهذه هي صورته
نشرة أخبار هيبرااااااااا Rw81s1

ومعنا الفولي الشديد (مراسل منتدى هيببرافي المناطق السخنه)

نشرة أخبار هيبرااااااااا Fole

موجز انباء منتدى هيبرا : اخ فولي ماذا حدث عندك بالتفصيل

الفولي : اللي حصل ان الساعه 3 بعد منتصف الليل كانت شرطه منتدى هيبرا بتتجول في الشوارع لبقاء الامن مستتب ومنع اي اجرام فوجدت المفتش كرومبو واقف مع حمبوزو لاوي بوزو فتوقفت شرطه ممنتدى هيبرا في سعتها وكانو بتصنتو عليهم بيقولو ايه دول...
موجز انباء منتدى هيبرا: وياتري يا فولي عرفت الحوار ايه ولا كسفنا وخدوه منتدي تاني

الفولي : لا عيب عليك دانا مراسل منتدي هيبرا منتدي الاختلاف والتميز والإنفراد بالحصريات طبعا معي الحوار

كرومبو : ولا يا حمبوز انت من بكره تسيح التكتك ده وتجبلي فلوسه انا بس اللي عارف انك انت اللي سرقه الراجل لحد دلوقتي مستني حلول الساده المشاهدين ياعني اكيد في ناس مش حتعرفك وفي ناس حتعرفك ولا ايه

حمبوزو : يا معلم كرومبو انت طلعتني علي التلفزيون يعني اتفضحت

كرومبو : ياولا يا غبي اللي حيجي ياسالك قوله حاول مره اخري مش انا خليك مفتح المهم بكره تجبلي فلوس التكتك

حمبوزو : ماشي يا معلم حتعوزني معاك في العمليه الجيه ولا حاجه

كرومبو : لا يا حمبوزو خليك في كوزك لما نعوزك

الفولي : هو ده الحوار اللي دار مبنهم

موجز انباء منتدى هيبرا: او نو كرومبو طلع معلم هو شكله كده مش مفتش المهم فولي متنمش مني في جديد

الفولي : انا صاحي اهوه اه طبعا الجديد ان الشرطه تتبعت وراقبت كرومبو

موجز انباء منتدى هيبرا : وحصل حاجه تانيه من المعلم كرومبو

الفولي : يوووووووووووووووو كتيررررررررررررر

موجز انباء منتدى هيبرا : ايه اتكلم يا فولي

الفولي : سحس يا منتدى نعنشا طلع عنصر رهيب في العصابه طلع هو اللي بيربط مع عصابه كرومبو ايه اللي حيتعمل بظبط قبل ميجي هو والمعلم كرومبو

موجز انباء منتدى هيبرا : وهما عرفو ازاي الموضوع ده يا فولي

الفولي : فاكر مخترع طقيه لخفه اللي اتسرق

موجز انباء منتدى هيبرا : اه طبعا ده ميتنساش ايه اللي حصل معاه ده بقي

الفولي : مخبر من منتدى هيبرا شاف سحس قبل السرقه بيبص من بعيد علي المخترع اللي المعلم كرومبو بيقول انه صديقه كان عارف من قبلها انو بيخترع طقيه لخفه وستخبي لحد ما الانفجار حصل وشاف باب المعمل مفتوح ومفيش حد المخبر شافه دخل بس مخرجش تاني فحس انه بيتهيالو انه شاف سحس

موجز انباء منتدى هيبرا : وايه الللي خلي المخبر يقعد الفتره دي كلها يستني سحس

الفولي : انا سالتو قالي كنت عايز اتصور معاه صورتين تذكار

موجز انباء منتدى هيبرا : وياتري ايه الجديد تاني عن المعلم كرومبو

الفولي : اخر اخبار بتاعت امبو لا

موجز انباء منتدى هيبرا: يعني مفيش جديد

الفولي : بقولك المواطن اللي اسمه امبو لا

موجز انباء منتدى هيبرا : امبو لا ده طبال ورا راقصه

الفولي : لا ده ضحيه من عصابه المعلم كرومبو

موجز انباء منتدى هيبراا: وياتري يا فولي عرفتها ولا كسفتنا

الفولي : انا مش حقول تاني ان المنتدي بتعنا منتهي الاختلاف والتميز عيب اخر الاخبار معي الساعه اتسرقت بتاعد امبولا بس لو تلاحظ ان المعلم كرومبو بيروح للمساطيل بس

موجز انباء منتدى هيبرا: اشمعني بقي يا فولي

الفولي : لان امبولا نسي سعته علي كبوت العربيه وطلع غسل ايده رجع لقي الساعه اتسرقت

موجز انباء منتدى هيبرا : طب يا فولي وياتري عرفت مين اللي تبع المعلم كرومبو في العميله دي

الفولي : اه تملي غتيت طلع ابن اخت المعلم كرومبو وكان مشتريله الطياره مجهزه للسرقه علشان يظبط معاه وطبعا امبو لا مرجعتلوش الساعه ولا يعرف مين اللي سرقها علشان مستني لما المشاهدين يقولو لكرومبو وطبعا كرومبو حيكون نسي امبو لا وشاف غيري

موجز انباء منتدى هيبرااا : طيب في جديد تانى يا فولي

فولي : بؤبؤبؤبؤبؤبؤبؤ

موجز انباء منتدى هيبرااا : فولي هل تسمعني فولي رد علي يا فولي

فولي : اسف اصل كنت بشرب عصير برتوجان فشر ببزره مع الراجل الطيب ديه

موجز انباء منتدى هيبراااا: فولي انت انضميت معاهم ولا ايه ايه ديه ده

الفولي : ده البواب ابن خال المعلم كرومبو افتكر كده انا خلصت مهمتي كمراسل يالا اقفل معي بدل متفق مع كرومبو لسرق منتدى هيبرا كان معكم الفولي من عند مسكن امبو لا ولا لا

موجز انباء منتدى هيبراااا : شكرا لك اخ فولي علي التفا صيل المهمه دي

ونحب نحيط سيادتكم علم ان محدش يقدر يلعب علينا احنا اللعبه دي لان احنا الشرطه بتعتنا هي اللي وقعت المفتش كرومبو وعلي فكره كلمه
ابأ و قابلوني في الحلقه الجيه دي

كلمه السر لفريق العصابه في المكان اللي هو محدده معاهم

ايها الساده انتي الموجز دلوقتي ونحن في انتظار الجديد من عصابه المعلم كرومبو قصدي المفتش كرومبو

طبعا الموجز ده من خيالى ( خيال شاب مصرى ) أوعوا حد يصدق

https://hypraa.yoo7.com
amr seif
عضو perfect
عضو perfect

open talk : جعلوني مهندسا

نشرة أخبار هيبرااااااااا Empty
مُساهمةموضوع: رد: نشرة أخبار هيبرااااااااا   نشرة أخبار هيبرااااااااا I_icon_minitimeالخميس سبتمبر 03, 2009 7:50 pm

نشرة جااااااااااامدة مووووووت ياشريف
وانا اللى كنت مخدوع فى كرومبو ده انو بيحل العقد ده انا كنت قربت اجيبه يشوفلى مين اللى سرق الساعة بتاعتى

نشرة أخبار هيبرااااااااا
صفحة 1 من اصل 1